Сабақ тақырыбы: Анимация құру
1. Билеу
2. Скриптісін жазу және тексеру
3. Бейнелерді өңдеу
Сабақ мақсаты: 1. Өз бетімен өмірлік мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру , айнымалылармен жұмыс істеу.
3. Scratch бағдарламалау ортасымен таныстыру. Анимация жасау, скрипт құру жолдарын үйрету.
Сабақ барысы:
Программалау кезінде жедел есте сақтау жадында «ответ» деген область бөлінген. Программада «ответ» айнымалының аты.
Топпен жұмыс. Екі пайдаланушының атын сұрап, олар дос екенін хабарлайтын программа жазыңыз.
Жұппен талқылап келесі сұрақтарға жауап беріңіз:
· Программадан қанша айнымалы?
· Олар қалай аталады?
· Айнымалының мәні неге тең?
· Бірнеше сөздің арасына қалай «бос орын» қоямыз?
Компьютерде жеке жұмыс істеу.
· Кейіпкерлер үшін үш костюм таңда, алдыңғы программада барлық костюмдер болатындай өзгерістер енгізіңіз. Бірінші сұрақты, бір кейіпкер қойсын, екінші сұрақты келесі кейіпкер, ал жауапты үшіншісі айтсын. Барлығы бірге айтпас үшін, спрайтан – спрайтқа көшу тәртібін сипаттау қажет.
Сабақты бекіту:
· 2. Бағдарламаны іске қосыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз:
· a. Дұрыс жұмыс істейма?
· b. Ол не істейді?